SIKÇA SORULAN SORULAR

 

ÜYELİK


➤ MEAL'e neden üye olmalıyım? Üye olmanın avantajları nelerdir ?


MEAL üyeliği;

- Online sipariş takibi

- Sipariş geçmişini görüntüleme

- İndirimlere önceden haberdar olma

- Kişisel bilgileri düzenleme

- Yeni güncellemelerden bilgi alma

- Favori ürün listeni oluşturma

 

➤ Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?

Şifremi unuttum butonuna tıklayarak; mealboutique.com.tr' den üyelik oluşturduğun e-mail ya da GSM numarasını girmen durumunda şifre sıfırlama linki gönderilecektir.



ONLİNE ALIŞVERİŞ

 

➤ Mealboutique.com.tr'den nasıl alışveriş yapabilirim ?

- Mealboutique.com.tr üyeliğini oluşturduktan ya da üye girişi yaptıktan sonra hemen alışverişe başlayabilirsin. Satın almak istediğin ürünleri sepete ekledikten sonra, ekranın sağ tarafında yer alan "Sepet" ikonuna tıklayarak ödeme sayfasına gidebilirsin.
Açılan sayfada ödeme yöntemini seçerek "Siparişi Tamamla" butonuna tıklayıp, satın alma işlemini gerçekleştirebilirsin.


➤ Siparişimde değişiklik sağlayabilir miyim?

 

- Siparişin kargoya teslim edilmediyse whatsapp hattımıza yazarak değişiklik yapabilirsin. Ama siparişin kargoya teslim edilmişse değişiklik yapamazsın.

➤ Siparişimi iptal edebilir miyim?

-  Siparişini, kargolama süreci başlamadan (paketleme dahil) ya da faturası kesilmeden önce iptal edebilmen için whatsapp destek hattı ile iletişime geçebilirsin.

➤ Siparişimin durumunu nasıl görüntüleyebilirim?

- Siparişini "Hesabım" - "Siparişlerim" sayfasından "Sipariş Detay" adımlarını takip ederek kontrol edebilirsin.

 

 

 

ÖDEME 

 

➤ Ödeme seçenekleriniz nelerdir?

 

- Mealboutique.com.tr’den yapacağın alışverişlerde herhangi bir bankanın kredi kartını ya da banka kartını kullanarak taksitli ya da tek çekim ödeme yapabilirsin.

Yurt dışı bankalarına ait kredi kartları ile ödemeni gerçekleştirebilirsin.
Havale / EFT şeklinde ödeme yapabilir. Dlerseniz kapıda ödeme seçeneğini de kullanabilirsiniz.


➤ EFT / havale siparişlerinin ödemesi kaç saat içinde yapılmalı?

- EFT / havale ödemesi 24 saat içinde belirtilen IBAN hesabına yapılmalıdır.

 

➤ Kapıda ödeme yapabilir miyim?

 

- Kapıda Nakit ödeme seçeneğini seçerek ödeme yapabilirsiniz.

 

 

 

KARGO VE TESLİMAT

 

➤ Hangi kargo firmasıyla çalışıyorsunuz?

 

- Mealboutique.com.tr’den satın aldığın ürünlerin teslimatı YURTİÇİ kargo ile yapılmaktadır.

 

➤ Kargo ücreti ne kadar?

 

- Mealboutique.com.tr’den satın aldığın, 2000 TL ve altı siparişlerde teslimat ücreti 80 TL’dir. 2000 TL ve üzeri alışverişlerde kargo ücretsizdir.

 

➤ Sipariş teslimat süresi kaç gün?

 

- Mealboutique.com.tr’den satın alınan ürünler; sipariş veriliş tarihinden itibaren 1 -3 iş günü içinde kargoya teslim edilmektedir. İstanbul içi gönderilerin 1-2 iş günü, Tüm Türkiye’ye yapılan gönderimlerin teslimat süresi ortalama 2-4 iş günüdür. Teslimat süreleri, kargo firmalarının yoğunluk durumuna göre değişkenlik gösterebilmektedir.
Not: Siparişler; indirim/bayram dönemi gibi yoğunluk dönemlerinde, 3-5 iş günü içinde kargoya teslim edilmektedir.
Sipariş teslimatlarımız hafta içi her gün 09:30 - 20:00 saatleri arasında gerçekleştirilmektedir.

 

➤ Teslimat sırasında nelere dikkat etmeliyim?

 

- Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğün kargo paketini, teslim aldığın kargo yetkilisi önünde açarak kontrol edebilirsin. Eğer üründe herhangi bir zarar varsa ya da kargo paketinde eksik ürün varsa kargo firmasına tutanak tutturarak paketi teslim almama hakkına sahipsin. Tutanak tutulan ürünler kargo firması tarafından MEAL merkez ofisine ulaştırılacak ve talebin doğrultusunda işlem sağlanacaktır.

 

➤ Yurt dışı teslimatınız var mı?

 

- Evet, ortalama 15 gün içinde teslimat sağlanmaktadır.
Not: Gümrük ücreti alıcıya aittir.

 

 

 

İADE - DEĞİŞİM

 

➤ İade süresi kaç gün?

 

- Ürün teslim tarihinden itibaren 3 günü içinde, iade talepleriniz için whatsapp destek hattımız ile iletişime geçebilir. Hesabım kısmından iade talebi oluşturabilirsiniz.

 

➤ Değişim işlemi nasıl yapılıyor?

 

     Değişim yapmak için aşağıdaki adımları izleyebilirsin.

- Değişim süresi ürün teslim tarihinden itibaren 3 günüdür.

- Hesabım - Siparişlerim kısmında Kolay İade butonuna tıklayarak işlem yapılacak ürün/ürünleri eksiksiz şekilde seçin.

- İlgili form içinde yer alan Ödeme Türü alanında Bakiye seçeneğini seçin.

- Talebini kaydettikten sonra sistem tarafından verilen YURTİÇİ kargo kodu ile paketi en yakın YURTİÇİ kargo şubesine teslim edebilirsin.

- Bakiye tanımlaması tamamlandıktan sonra site üzerinden yeni siparişini dilediğin zaman oluşturabilirsin.

 

➤ İade politikanız nedir?

 

 

- İade süresi ürün teslim tarihinden itibaren 3 günüdür.

- Kişiye özel olarak tasarlanan ürünlerin iadesi ya da değişimi kabul edilmemektedir.

- Etiketi bozulmamış ve bu sebeple tekrar satılabilir özelliğini kaybetmemiş ürünleri iade edebilirsin.

- Kullanılmış, yıkanmış, ambalajına zarar verilmiş ürünlerin iadesi kabul edilmeyecektir.

- Kullanılmamış olsa dahi kozmetik, iç giyim, çorap, her türlü kişisel bakım ürünü, aksesuar ürünleri vb. ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

 

➤ İade süresi kaç gün?

 

- Ürün teslim tarihinden itibaren 3 günü içinde, iade işlemi gerçekleştirebilirsiniz.

 

➤ İademi yaptıktan sonra süreci nasıl takip edeceğim?

 

- YURTİÇİ kargo tarafından Meal Boutique adına teslim edilen kargo paketi, açıldıktan sonra mesaj yoluyla sana bilgi verilecektir.

 

➤ İade kargom tarafınıza teslim oldu. Ödemem kaç gün içinde yapılacak?

 

- Iyzico ve bankanın çalışma şartlarına bağlı olarak tutar, 7-14 iş günü içinde satın almada kullanılan ödeme yöntemiyle ödenecektir. Ayrıca taksitli ödemelerin iadesi banka süreçleri gereği taksitli olarak yapılmaktadır. Geri ödemeler banka süreçlerine bağlı olarak farklılık göstermekte olup, gecikmeler yaşanabilmektedir. Bu süreçleri banka üzerinden takip etmeni rica ederiz. İade tutarı ödendikten sonra SMS ve mail ile bilgilendirme yapılacaktır.

 

➤ İade kargo ücreti ne kadar?

 

- Kusurlu ürünler haricinde kargo ücreti iadelerde göndericiye aittir.

İade tutarı ödenirken, ürün bedeli üzerinden 60 TL hizmet bedeli kesintisi yapılarak iade sağlanmaktadır. 

 

➤ Yurtdışı siparişlerinde iade edilen ürünlerde masraflar müşteriye mi aittir?

 

- Türkiye dışında gerçekleşen satışlarda, müşterilerin ürünleri iade etmeleri durumunda ortaya çıkan tüm iade masrafları ve gümrük ödemeleri müşteri sorumluluğundadır.

 

MÜŞTERİ HİZMETLERİ VE DEPO

 

➤ Müşteri hizmetlerinin çalışma saatleri neler? Nasıl ulaşabilirim?

 

- Müşteri hizmetlerimiz; Hafta içi 9:30 - 18:00 Cumartesi: 9:30 - 17:00 arası hizmet vermektedir. Pazar günü ve resmi tatillerde müşteri hizmetlerimiz çalışmamaktadır. Resmi tatillerde bize [email protected] adresinden mail atarak ulaşabilirsiniz. Mailler en geç 24 iş saati içinde yanıtlanacaktır.

 

➤ Mağazanız nerede? 

 

- Sadece online satışımız mevcuttur . Web sitemizden 7/24 sipariş oluşturabilirsiniz. Depomuz  ise İST / BEYOĞLUN'da dır.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR